Sabtu, Mac 16, 2013

Belajar bawak Motosikal


Helo buddies,hari ini nak buat entry pendek sahaja.. Malas nak membebel =) aku tahu korang mesti boring apabila aku membebel macam mak nenek .huh.. Nampakkan title kat atas tu .. Biasalah budak jakun.. baru pandai bawak motorsikal.. haha..

Aku pandai bawak motorsikal hari jumaat petang hasil pertolongan kawan sekelasku iaitu IZZATUL.. mesti korang kenal kan dia siapa ? haha.... tu pon kalo ada yg kenal dengan dia ..Aku ada cerita siapa dia sebelum ini ..  =) Thanks zatul,tolong jadi CIKGU aku untuk 1 JAM sahaja. Pengalaman yang best dia jadi cikgu aku..huhu..

Dia ajar aku segalanya pasal motosikal dari perkara basic hingga kritikal basic..haha *merepek :P
Dia tolak motor suruh aku imbang badan..Sekali percubaan dah PAST..Dia ajarkan aku cara nak guna gear bila dan dimana..hah.. merepeklagi aku ini....layan sahaja.. Dia marah aku sebab aku ketawa dan main2 .. Dia kata aku dah PAST bawak motor...Aku cakap YA KE? mcm x percaya jew,skli bwk dh PAST.;. lepas tu ,aku ketawa sorng 2 * mcm org gila.. :P

Selepas sesi pembelajaran,kita orang bergossip..haha :P BerGossip pasal peperiksaan .huhu :P
lepas tu,aku dan dia ternampak classmate aku ---> NANA,HAJAR,ANIS & ACHA(kakak nana) ..Dia orang jalan2 main rounder satu kampung =) Lepas itu,kita orang nampak FATIN & WAN (classmate jgk)..
Dia orang lepas menjadi peno0nton yang setia .. BOLA SEPAK kat sekolah aku .LAWAN dengan Sekolah LAKSAMANA.... Sekolah aku menang /... brpe mata 2-0..huhu..


Okay itu sahja untuk kali ini..Maaf entry kali ini aku rasa begitu SKEMA TAHAP BUDAK DARJAH SATU...:~ Terima kasih kerana sudi membacanya...Biarpun korang rasa ntar apa2 ,tapi bagi aku ia kenangan yang manis... :) syukran ..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Copyright ©2015 Label : Freebies | Design by Mastura Aziz