Pages

Saturday, November 22, 2014

My Best Day :) (Picture)

Assalamualaikum and happy earthlings =)
Mulakan hari anda dengan "Bismillah" dan senyuman =)

Di Telok Sengat, ketika Hari Jadiku :D 




Mun Poyo !


Cik Nonoi dan Qisya :D





Anak Nelayan :D 



Tak naklah ! 


Saya Poyo ! Haha

Qisya je yang pandang belakang.. 



ME !!


Pak cik Ijai, sedang memancing.. 


Time makan :D





Qalisya Adriana, yang serabai ! Haha XD



Waktu senja :D
Cantikkan .. 





Rombongan Cik Kiah pergi IKEA

Assalamualaikum and happy earthlings =)
Mulakan hari anda dengan "Bismillah" dan senyuman =)


Hye peeps, selamat pagi semua...  7/11 aku pergi IKEA bersama-sama dengan beberapa orang cikgu. Antara cikgunya ialah Cikgu Mariyanti, Cikgu Salmah, Cikgu Ainoor, Cikgu Zamdilaila, Cikgu Nafsiah,  Cikgu, Syahida dan Cikgu Sulizah. Kami bertolak pada pukul 4:30 pagi.. Kalau tak silap akulah. hehe.. Naik bas beramai-ramai. Aku duduk sebelah cikgu zam.. Hazira duduk sebelah barang-barang. hehe.. Sepanjang satu hari sampai sampai ke IKEA, mata aku tip top :') Tak tidur tapi mengantuk tu adalah :') hehe .. nak pergi Alamanda, baru aku tertidur.. huhu.. Penat berjalan.. tapi menyeronokkan.. hehe..
 
 
Apa kata korang tengok ajalah gambar-gambar yang aku dan zira tangkap ni.. Haha.. Sorylah kalau gambarnya tak cantik,,. blur sana blur sini.. haha.. Kameranya susah nak ambil gambar sebab tu macam blur.. blur je .. 







Cantikkan ... Aku suka combine warna pink and putih.. nampak macam woww... hehe #FavouritePink. Perabot-perabotnya pun bersesuaian dgn tema warnyanya.. Nice.!! 


Bilik pameran kedua.. warna hitam... Cantik tu memang cantik tapi nampak macam tak berapa sangatlah tonnya.. hehe 





Bilik ke 3, warna hijau.. cantikkan.... hehehe aku pun suka juga.. Nak cari ilham untuk hias bilik ... Mungkin macam gini kot ... bilik aku.... hehe ..





  Bilik seterusnya,.. ini untuk twins... hehe..  




#Selfie!!! 




Masing-masing dengan patung kesayangannya.. Hahaha 



one, two, three... selfie again ! 



Zira, amik gambar aku sorng..

Aku nak beli 2 rak macam gini, bila aku dah ada rumah sendiri nanti.. 

Cantik tak... Nak letak kat mana sesuai??? 

 Akulah ni.. haha 

Hazira Adam :') 

Aku... dengan si ngebekk...bekkk.. hahaa..



Time nak makan... Cop tempat duduk, sebab ramai orang masa ini.. 





Ada gaya macam orang oversea tak? 








Inilah kerja kami bila ternampak cermin... Haha 



Ini zon bunga... Okay !! 




Kau rasa ini dekat mana? hehehe




Barang yang kami beli.. Tak penuh pun troli tu... ekk.. troli ke tu? 



Ala...ala.. sweet gitu. hehe 

Tong sampah dekat IKEA.. 


Barang kami.. Banyak tak??

Jadi pokok sekejap.. haha.. 

Anak cikgu Mariyanti dan Ainoor..


Menunggu cikgu-cikgu yang lain.. 

Rombongan Cik Kiah ke IKEA.. Ramai tak?

#Pelan Bilik Pameran

Ini sahaja barang yang aku beli. hehehe