Sabtu, November 08, 2014

No Title

Assalamualaikum and happy earthlings =)
Mulakan hari anda dengan "Bismillah" dan senyuman =)


Aku tak tahu nak buat apa lagi sebenarnya. Aku rasa baik aku jadi “silent mood” je tapi kadangkala gagal juga untuk kawal perasaan. Hmm.. Nak melalak boleh tak :’( .. Hey, sayang.. kenapa ni.. Cuba cerita, mana tahu saya boleh bantu. Ketika itu hanya mampu senyum pahit je dan mengatakan tak ada pape.. :’) Ego aku mungkin lebih dahsyat dari kau. Ego aku mungkin buat kau rasa tercabar. Ego aku juga boleh membuatkan diri aku sendiri yang merana. Apa yang harus aku lakukan adalah sentiasa berserah kepadaNya. Aku sayang dia, aku juga sayang diri aku. Aku tak nak siapa-siapa pun sakit hati. Cukup tadi, aku membawa diri . Cukup lah tadi, aku menyepikan diri.  Aku dah penat dengan semua ini dan aku dah penat juga untuk mensia-siakan air mata aku. Tolong, jangan buat macam gini lagi. Kalau kau sayang aku. Kalau kau still nak aku ada dengan kau. Please, berhentikan semua ini. Terima kasih ;’)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum..
>terima kasih kerana sudi komen :)
> No ads links.
> No Anonymous.
> No Haters.
> No Stupid Words.
> Maaf sekiranya tidak dibalas.