Sabtu, November 01, 2014

Penghargaan yang paling bermakna :')

Assalamualaikum and happy earthlings =)
Mulakan hari anda dengan "Bismillah" dan senyuman =)
Selamat Malam, malam ini aku nak buat entry pasal apa yang aku suka nak buatlah :') #SayangSufinasuha.
Cerita dua hari lepas, aku buka Facebook sebab nak tengok kalau ada apa2 maklumat dekat notifications, tapi masa tu aku tak tekan notification.. aku terus buka favourite "Kawan Karib", scroll punya scroll aku ternampak ini. Masa baca tu, huargh.. tak sanggup sebab aku rasa macam arghhh.. betul ke akak sufi bagi ini.. Huargh.. serius terharu sangat-sangat.. :') Masa tu , sebenarnya tengah buat video untuk akak sufi :') Lepas dah baca apa yang akak sufi tulis dkt post tu, terus tak jadi nak buat video.. Okay... saya mengaku yang saya mudah tersentuh, Jadi jangan buat saya rasa macam gitu jika awak tak saya menangis :') Hehe 
Huarghhh.. macam tak nak lepaskan je akak sufi.. Nak je suruh dia hari-hari ada dekat sebelah aku . Tapi, mana boleh macam gitu... Mestilah akak sufi ada life dia sendiri... ada perkara yang perlu dia fikirkan.. Takpelah... janji aku tahu yang akak sufi selalu ingatkan aku.. Insha Allah dia akan ingat aku sampai bila-bila :') Akak, adik sayang akak sangat-sangat.. Love you :') 
Esok, nak jumpa akak, nak bagi hadiah untuk akak.. Nak bagi akak semangat dan nak lihat akak gembira disamping melihat akak untuk kali yang terakhir seblum peperiksaan SPM akak :') Terima kasih untuk 4 tahun ini kak... Banyak sangat yang adik dapat.. Kenangan, pengajaran dan iktibar daripada semua yang pernah kita hadapi akan adik jadikan kekuatan untuk terus melangkah :') Sayang awak sangat-sangat, sufinasuha :') Tak tahu nak cakap macam mana lagi .. Tsk... Tsk .. Bye ! 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum..
>terima kasih kerana sudi komen :)
> No ads links.
> No Anonymous.
> No Haters.
> No Stupid Words.
> Maaf sekiranya tidak dibalas.