Selasa, Disember 23, 2014

23 Disember 2014

Assalamualaikum and happy earthlings =)
Mulakan hari anda dengan "Bismillah" dan senyuman =) 
 
 
 
Hai.. hai.. dan selamat petang semua... Huargh.. sedapnya kalau tidur time hujan-hujan ni.. Aku sebenarnya baru je bangun tidur. hehe.. Lepas beberapa minit tu, kawan aku call, aku pun angkatlah tapi suara dia tak dengar. hahaha.. Lepastu, aku msejlah. "Kenapa call?" Lepastu dia cakap, "aku kat dpan rumah kau."Aku pergi depan rumah dengan rambut yang serabai  lepas bangun tidur. hahahahaha.. Tak senonoh betul.

Tadi pagi punya cerita, kawan aku aka best friend forever, Hazira msej aku, Da beli buku? Aku balas belum. Jom, kita pegi beli. Hmm, aku belum mandi lagilah .. *padahal baru bangun :P Haha... Hmm, kita pegi pukul 9.15.. okay tak? Aku" Jap nak gi mandi.". Siap2 dah semua , dia pun datang dengan adik dia Hafiz, tinggal berdua je dekat rumah, memang diangkutlah adik dia tu :) Nama panggilan kitaorang sama dekat rumah "ADIK". hehehe

Lepastu, pergilah sekolah.. Sebenarnya itulah pertama kali dalam sejarah aku beli buku sendiri. selama ni mak aku yang belikan. hehehe. Hmm.. tak susah pun sebenarnya. haha.. Lepas dah beli tu, pegi kedai Cik Jen beli Bakso... Huhu.. Balik rumah ngaplah apa lagi.. hehe.. 
 
Sorrylah, idea kekeringan pula .. Hahahaahaha :) 


 
 

2 ulasan:

  1. Masa zaman sekolah dulu..akak pun beli sendiri je buku sekolah..lagi pun mak akak duduk jauh..akak duduk dgn nenek dulu..heheheh...

    Salam singgah dan follow sini ye :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehe.. mestilah kena berdikari kalau duduk dengan nenek. kalau duduk dengan mak, memang manja sgt. hehe... ok.tq :)

      Padam