Jumaat, Disember 26, 2014

Blog Kelas !!

Assalamualaikum and happy earthlings =)
Mulakan hari anda dengan "Bismillah" dan senyuman =) 
 
 
 
Credit to : Nur Syamimi
 
 
Selamat Malam, aku baru je lepas update status dekat blog kelas. Huh! Aku tak tahulah kenapa mood aku macam nak marah tetiba. Haha.. Now, aku try nak cooling my body.. Apakah ?? Kahkah.. Ayat aku, x boleh nak go betul.. Huhu.. Kalau sesiapa yang nak jadi friend dengan blog kelas aku boleh juga. hehehehehe.. 
 
Aku sebenarnya tak tahu berapa orang pengarang untuk blog kelas ni, semuanya yang handle, Syamimi sebab dia lah yang invite aku untuk menjadi pengarang for blog kelas. Lalalalala.. Mostly, apa2 hal dia yang buatlah.. Aku nak create a post dekat blog kelas , fikir dua tiga empat kali. huhu.. 

So, di sini aku nak bagilah link blog kelas aku. Kalau rajin nak blogwalking silakan, nanti kami blogwalking blog anda pula :D Ehem, alang-alang dah blogwalking tu, Followlah sekali. Terima kasih :D 

Click ME! <- Link kelas aku..

Okay itu sahaja aku nak conteng-conteng untuk entry pada malam ini. K bai!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum..
>terima kasih kerana sudi komen :)
> No ads links.
> No Anonymous.
> No Haters.
> No Stupid Words.
> Maaf sekiranya tidak dibalas.