Jumaat, Disember 26, 2014

Sakan ber'tweet' dengan Haikal Safuan

Assalamualaikum and happy earthlings =)
Mulakan hari anda dengan "Bismillah" dan senyuman =) 
 
 Lalalala, Profile Twitter aku :D 
 
Aku nak buat cerita sikit... Aku kenal mamat ni, dah lama dah cuma tak bertegur sangat , nampak2 gitu terus blaaa. Haha.. First time aku bercakap dengan dia secara live, masa aku form 3, masa tu ada kelas tambahan, balik petang , aku naik kelas sebab nak letak buku , lepas keluar kelas tu, dia tanya "Kelas apa?" Aku jawab sambil tunduk muka . Hahaa " Sains". Lepastu dia angguk. Jalan depan sikit XX pula tanya " Cikgu Maszairah eh?" Aku angguk jelah .. Haha.. Aku tak tahu kenapa ntar bila aku berdepan dengan XX , mesti aku tak boleh nak bercakap ataupun membuat aksi-aksi gila-gila aku seperti aku buat dengan kawan-kawan aku yang lain. Alamak!! Ini kisah pasal Haikal Safuan, bukan XX ye Munirah Ezzaty :D Hahaha
 
Okay ini contoh aku tweet dengan dia. Sebenarnya banyak lagi. Haha.. Tapi, cukuplah satu ni je. Malas deh nak printscreen banyak-banyak :P *Mood malas dah datang memang macam gitu :P Haha.. Sambung cerita, Kenapa nama dia je penuh dekat aku punya notifications twitter? Nak tahu kenapa ? Jawapan aku sebab aku selalu kacau dia. Haha,, Sebenarnya, taklah selalu, Aku ada bagi dia tips, dia bagi aku tips pula and lain-lain lagi, tapi banyak yang merapu lah aku dengan dia bertweet (keluar tajuk asal cerita) Haha.. Dia pun jenis layan je apa yang aku tulis, tak kiranya sengal ke , gila ke and sinonim dengannya. Haha
Dia start tegur secara dunia maya masa , Hmm.. bila ye? Kejap, nak check balik semula.. *Rajinnya :P
 
Ha, start dia tulis perkataan tulah.. Tak boleh blaa betul baca komen aku .. Haha, guna Saya . What? Hahaha.. Selama ini kalau berchat dengan lelaki, aku guna "kau", tetapi asal dengan dia "Saya" pula.. Dan slumber je aku tanya soalan yang dia tak jangka aku nak tanya. Haha.. Lantaklah, benda dah lepas.. Hahaha. semakin lama semakin rancak pula aku bertweet sama dia sampai lah ke hari ini dan InshaAllah seterusnya. Semoga ukhuwah fillah aku dengan dia berterusan :D Twitcon dia, poyo gile, hahahaha.. Takpe, Haikal tak kisah kalau aku cakap macam gini. Hahaha... Yeke? Ye kot. :P  
 
To ENCIK MUHAMMAD HAIKAL SAFUAN BIN OTHMAN, ehem.. saya harap encik tak payahlah nak frust sangat dengan kisah yang lalu... Hahaha.. Tak adalah aku main-main je.. Tengok ni! Aku dah ingat dah nama kau.. Betul kan Kal, ejaan nama kau? Haha, So, silalah belanja aku Burger McD yang berharga RM3 (Double)  tau..Haha.. Tak malunya aku XD Aku just nak cakap GOOD LUCK untuk kau!! Aku tak sabar nak tahu result kau.. Hahaha. Adakah anda berhasil memperoleh 5A keatas dan kredit semua subjek? Okay.. Aku tunggu tarikh keluar SPM.. Kita tengok RM 1 ke RM 10 .. Hahaha .. Kalau aku tertinggal duit time tu macam mana ek? Tolong jawap... Haha.. 
Okay, tu je nak cerita pasal kau.. Bye ! Assalamualaikum..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Copyright ©2015 Label : Freebies | Design by Mastura Aziz