Selasa, Disember 30, 2014

Sudah Bosan Ber'Online'

Assalamualaikum and happy earthlings =)
Mulakan hari anda dengan "Bismillah" dan senyuman =) 
 
 
Selamat tengah hari semua :D Hari ini nak menaip entry pendek sependeknya kalau bolehlah. Haha. Nampakkan title aku , Hah! Memang betul pun aku sudah bosan sebosannya nak online. Tak tahu nak buka apa sebab dah seminggu online memanjang je dari pagi ke pagi. Hahaha.. Mana tak bosannya. So, lepas ni aku nak berehat sekejap mungkin setahun. Huhu.. Jangan rindu aku tau. :D Hehe.. Aku sebenarnya SPM tahun depan , so tak bolehlah nak online memanjang je, kalau aku online pun mungkin sejam sehari, cukuplah ? Menghilangkan stress belajar sekejap, tapi aku rasa online lagi menstresskan kepala aku.. Huhu..  Betullah apa yang aku cakap ni. Hehe.. Okaylah, aku nak off dulu. Esok jumpa lagi untuk kali terakhir .. Haha .. Poyonya ayat aku.. :D

5 ulasan:

  1. gudluck untuk SPM nnty, buat bebetul taw ? :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. terima kasih, doakan saya :D InshAllah...

      Padam
  2. Hahaha betul kadang ladang anis rasa benda yg sama so anis tengok movieeeee

    BalasPadam
  3. Balasan
    1. Huhuhu, sama2lah kita :D Ok! InshaAllah, terima kasih :D

      Padam

Copyright ©2015 Label : Freebies | Design by Mastura Aziz