Jumaat, Februari 20, 2015

Saya sayang SBA :D

Assalamualaikum and happy earthlings =)
Mulakan hari anda dengan "Bismillah" dan senyuman =)
Saya sayang akak sufi saya....
Saya sayang sangat-sangat....
Walaupun dia bukan dari keturunan saya 
tapi dia saudara seislam saya...
Saya sayang akak sufi saya,
walau apa pun terjadi....
Sayang sayang dia sampai bila-bila..
Until Jannah kalau boleh....
Saya tak pernah lupakan dia...
Sebab dia adalah insan yang amat penting bagi saya..
Saya tak pernah tipu hati saya,
Sebab setiap hari akan teringat kat dia...
Saya suka tengok dia,
Sebab saya suka tengok cara dia...
Hehe... comelnyaaaaaaa....

Saya rindu nak kena geletek dengan dia... 
Saya rindu nak dengar suara dia iqamat...
Saya rindu nak tengok senyuman dia..
Saya rindu nak peluk dia....
Saya rindu nak dengar dia membebel..
Saya rindu nak tengok dia lari..
Saya rindu nak tengok cara dia berjalan...
Saya rindu nak ketawa dengan dia..
Saya rindu nak ambil tahu pasal dia..
Saya rindu nak cubit dia..
Saya rindu nak jerit panggil nama dia...
Saya rindu nak selongkar barang dia...
dan paling saya rindu.... nak cium tangan dia,,,
Saya sayang SUFINASUHA  BINTI AMINURRAHMAN :D
Kak Pi saya cakap ." Belajar Rajin-rajinnnnnn...
Adik rindu akak mengadu kat adik..... Rasa macam dihargai :)
Adik rindu akak take care pasal adik..
Kak Pi marah comel.. buat adik tergelak-gelak.. hehe
Sejujurnya, adik marah akak time tu je.. lepas adik dah puas menangis.. 
Adik akan rasa tenang. Lepastu, adik dah okay... 
Akak suka buat adik gelak tanpa akak sedari... hehe...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Copyright ©2015 Label : Freebies | Design by Mastura Aziz