Khamis, April 09, 2015

RINDU AKAK SUFI

Assalamualaikum and happy earthlings =)
Mulakan hari anda dengan "Bismillah" dan senyuman =)
Allah bagi aku pilihan tadi..
Sama ada nak balik awal atau lambat...
Pertemuan yang singkat tapi amat bermakna.
Sungguh aku rindu dia...
Ahhh.... tak mau ahh menangis mun... 
Kaukan kuat...
Adik aka gemok .... Sekejap... Masa akak sufi panggil aku tengah cari Aisyah nak bagitahu ayah dia dah sampai... Jumpa akak sufi, aku pandang dia.... Betapa aku rindu dia (cakap dalam hati). Aku cakap "Adik dah nak balik."  Reaksi akak sufi "Dah nak balik?" .. Reaksi pada wajah dia buat aku rasa.... hmmm.. maaf kak... Lepastu, aku dah nak pergi tapi akak sufi pegang tangan aku. Akak sufi cakap sekejap sebab akak sufi nak ambil gambar dengan aku.. Time aku nak bergambar dengan akak sufi... Aku tak tahu kenapa aku rasa kekok ... Mungkin aku tak sedia atau aku tak jangka pun akak sufi nak bergambar dengan  aku.. Entahlah.... Tapi, kenyataan yang aku tak boleh tipu sekarang ini bahawa 
aku rindu dia sangat.. 
Maafkan adik,kak....

Rabu, April 08, 2015

ILUSI

Sayang... kau tahu aku dah lama tak nampak kau. Dah lama aku tak luahkan segalanya. Aku rasa dah hampir setahun. Hmm.. Bilalah waktu yang paling sesuai ye untuk aku luahkan segalanya. Kau tahu aku rindu. Hmm.. Rindu yang tak terhingga. Aku nak kau peluk aku erat sampai aku menangis. Boleh ke kau buat? Apalah aku ni!!! Aku nak luahkan segalanya tapi aku tak mampu buat setakat ini. Biarlah bibir bicara bila tiba masanya. Aku tunggu kau. Tapi, bila? Nanti kau bacakan ayat suci Al-Quran dekat aku tau supaya aku tenang dan lebih positif. Yeah!! Aku tahu kau sayang aku.
Sayang, jangan pernah lupa janji kita tau!!! Kita akan spend sama-sama. Nanti aku ceritakan segalanya kepada kau. Aku harap dengan kau aku mampu luahkan segala2nya. Because kaulah teman aku sepanjang masa. I love you sayang.
Sayang, apa kata kita lihat sesuatu yang indah? Masa itu aku bolehlah ceritakan segalanya. Kau sebagai tempat untuk aku menukilkan beribu-ribu patah. Aku pasti kau dengar punya omelan aku ni. Nak buat macam mana aku kan manusia.
Sayang... I need to go now!!! See you again!! Love you !! Haha