Khamis, April 09, 2015

RINDU AKAK SUFI

Assalamualaikum and happy earthlings =)
Mulakan hari anda dengan "Bismillah" dan senyuman =)
Allah bagi aku pilihan tadi..
Sama ada nak balik awal atau lambat...
Pertemuan yang singkat tapi amat bermakna.
Sungguh aku rindu dia...
Ahhh.... tak mau ahh menangis mun... 
Kaukan kuat...
Adik aka gemok .... Sekejap... Masa akak sufi panggil aku tengah cari Aisyah nak bagitahu ayah dia dah sampai... Jumpa akak sufi, aku pandang dia.... Betapa aku rindu dia (cakap dalam hati). Aku cakap "Adik dah nak balik."  Reaksi akak sufi "Dah nak balik?" .. Reaksi pada wajah dia buat aku rasa.... hmmm.. maaf kak... Lepastu, aku dah nak pergi tapi akak sufi pegang tangan aku. Akak sufi cakap sekejap sebab akak sufi nak ambil gambar dengan aku.. Time aku nak bergambar dengan akak sufi... Aku tak tahu kenapa aku rasa kekok ... Mungkin aku tak sedia atau aku tak jangka pun akak sufi nak bergambar dengan  aku.. Entahlah.... Tapi, kenyataan yang aku tak boleh tipu sekarang ini bahawa 
aku rindu dia sangat.. 
Maafkan adik,kak....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum..
>terima kasih kerana sudi komen :)
> No ads links.
> No Anonymous.
> No Haters.
> No Stupid Words.
> Maaf sekiranya tidak dibalas.