Pages

Tuesday, April 28, 2015

Tak suka Kak ME

Terima kasih atas ucapan anda..
Akak tak rugi pun dik.. kau cakap macam gitu.. so, akak maafkan jelah kau, dik. Takpelah dik.. Apa yang kau nak cakap lepas ni.. Cakap jelah. Akak terima apa yang kau akan katakan nanti. Terima kasihlah sebab ajar akak sesuatu 😊😊😊

Kau buat akak makin.... makin.. kuat untuk hadapi dunia sebenar dan kau buat akak makin buka minda tentang keadaan  dunia luar nanti.

Tak semua orang yang suka kita kan adik.. So, terima kasih sebab tak suka akak. Hak adik kan..  Suka hati adiklah..

Cuma, jalankan tugas kau sbagai pustakawan jelah akak minta. Tahun ni, akak dah lepaskan semuanya.. Akak dah tak amik tahu pasal library sangat dan akak tahu ibu macam terasa hati dgn akak. Yelah. Selalu everday asyik jumpa akak je.. ni dah jarang.. dan terlalu jarang naik library.

Mungkin tak adil.. tapi, entahlah akak nak cakap lebih pun tak boleh juga. Mungkin akak ada salah jugakan. Tapi, kita kan manusia.. Ada masa nak private juga. Hmm..

Tahun ni akak cuba bagi korang peluang.... peluang yang amat amat di alu-alukan..  korang boleh rampas balik apa yang korang rasa tak puas hati dulu.. Amiklah.. akak tak kisah.. Tak kecil hati pun... Yes! Akak stop secara mendadak. Mungkin membuatkan ibu kecewa dengan akak.. tapi , akak rasa itu jalan terbaik.. So, untuk legasi seterusnya.. korang buatlah yang trrbaik! Akak dah pergi dah.. Dah tak ada kat situ dan bukan lagi dalam organisasi pustakawan lagi.

Apa yang akak rasa.. biarlah .. akak simpan.. Every word that u said akak maafkan..  ok .. bye.. 

No comments:

Post a Comment