Pages

Thursday, June 18, 2015

SALAM RAMADHAN

Bismillah... Untuk mereka yang di cintai dan di kasihi.. Aku tak pernah lupa nak doakan kalian. Buat mereka yang jauh tapi dekat di hati, Al-Fatihah sentiasa mengiringimu. Buat mereka yang tidak menyukaiku. Terima kasih kerana membuatku menjadi seorang yang kuat dan tabah. Buat mereka yang sentiasa berada di samping. Terima kasih kerana mewarnai kehidupanku.

Liku kehidupan yang aku lalui. Tergapai terlalu banyak memori indah bersama. Tak mungkin ku lupa. Tak mungkin aku akan lenyapkan. Perubahan demi perubahan aku lakukan demi menjadi seorang yang lebih baik dan lagi baik. Tersemat di hati ingin membahagiakan insan yang aku sayangi. Sentiasa berkata dalam hati. "Aku mampu lakukan itu kerana Allah ada dengan aku." Perit jerih yang aku rasai selama ini mematangkan aku mungkin sudah terlebih matang. Hahaha. Kecewa, tersungkur dan lemah sentiasa dihantui tetapi aku bangkit melawan segalanya. Membuktikan bahawa aku kuat. Allah sentiasa menemani aku dikala aku gembira dan sedih. Apa aku rasa semua Allah tahu. Insan lain? Bila aku ingin mengatakan sahaja. Mereka pasti akan mengatakan aku seorang yang pelik dan I have my own secret sense . Kau tak jangka yang itu aku. Terkejut.. Hmm.. Rahsia aku terlalu banyak. Aku tak nak cerita sejarah hidup aku. Sebab aku tak nak menangis lagi. Hati hiba bila mengingatkannya. Kalau aku nak buat pun, suka hati akulah. My own story kan. Not yours!! 

Sudah... Aku sudah melancong terlalu jauh. Haahha. Untuk entry ini aku nak ucapkan selamat menyambut bulan mulia. RAMADHAN.

Mohon maaf buat mereka yang mengenali diri ini atas segala kekurangan. Terlalu banyak yang perlu aku pelajari. Tak pernah perfect setiap masa. Allah, peluk erat aku setiap masa. Maaf dipinta sehingga hujung nyawaku di tarik Illahi.

No comments:

Post a Comment