Rabu, Jun 03, 2015

Sufi Sayang :)

Assalamualaikum and happy earthlings =)
Mulakan hari anda dengan "Bismillah" dan senyuman =)

Salam Maghrib readers :) Okay... aku rasa aku nak tulis about someone yang dah lama aku tak menyusun ayat dan bicara aku tentang dia di sini. Siapa kata aku lupakan dia? Siapa kata aku tak sayang dia? Siapa kata aku tak rindu dia? Nak kena ke dengan aku. Ambik kau sebiji.. Dush!!!!! Hahaha *Evil laugh * Sebenarnya kalau kau tanya aku perkara ini hari-hari jawapan aku mesti sama. Hmmm... sapa yang tak rindu. Kawan bergurau, kawan menangis, kawan yang selalu dengar masalah aku. Ekkk? Kawan? Hahahaha.. She not my friend but she is my sister even we are not biological sister. English aku!!! Habis banyak kesalahan tatabahasa. Haha.. 


Alhamdulilah, dia dah sambung study dekat KMJ. Sebelum ini aku ada tanya dia, dia dapat sambung study kat mana? Dia senaraikan. Matrik dapat Perakauan. Diploma dapat Peladangan. Lagi satu, aku lupa. Hahaha. So, dia cakap lagi dengan aku jangan risau. Dia kata dia akan sambung belajar juga nanti. Aku diam jelah. Dah akak sufi tak kasi aku risau.. hehee.. Akak sufi cakap dia rindu aku. Hmm.. now, dunia kita dah berbeza kak. Tak sama. Haha.. Adik still in secondary school. Akak dah masuk pun matrik. Hehehe..  


Jaga diri kat sana sayang. Ingat tau, adik selalu sayang akak :) Jangan nakal-nakal. Hahaha :P Be a good girl sayang :) Always miss love you :) Miss you too .... 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan