Selasa, Jun 09, 2015

Ya Illahi.....







Ya Illahi, titipkanlah kekuatan untuk aku cekal menghadapi segala ujianMu.
Ya Illahi, bantulah aku menghadapi saat sukar dan senang.
Ya Illahi, lembutkanlah hati ini untuk memaafkan insan lain.
Ya Illahi, ampunkanlah dosa-dosaku. 
Ya Illahi, himpunkan kesabaran yang mendalam dalam hati ini.
Ya Illahi, kuatkanlah jiwa ini untuk menghadapi kenyataan yang penuh rahsia.
Ya Illahi, berikanlah aku kasih sayang yang tidak pernah putus sesama insan.
Ya Illahi, semoga aku menerima segala ketentuanMu yang telah Kau tetapkan sejak azali. 
Ya Illahi, tabahkanlah hati ini menerima segala cemuhan dan sindiran insan lain.
Ya Illahi, tempatkanlah aku di SyurgaMu kelak. Amin..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum..
>terima kasih kerana sudi komen :)
> No ads links.
> No Anonymous.
> No Haters.
> No Stupid Words.
> Maaf sekiranya tidak dibalas.