Ahad, Julai 19, 2015

Aku.....

Assalamualaikum and happy earthlings =)
Mulakan hari anda dengan "Bismillah" dan senyuman =)
Apa aku buat ni.
Apa aku buat ni.
Apa aku buat ni.
Kenapa aku sanggup buat macam gini. 
Kenapa? Ya Allah.. apasal aku ni. 
Sanggup buat macam gitu. Ya Allah.. 
Aku tak faham dengan diri aku. *Slapp 
Aku tahu dia kecewaaaaaaaaa teramat sangat. How can I do be like this?? Jawap Mun.. jawap... 
Lepaskan jelah semua yang ada dekat hati kau tu. Kenapa nak seksa hati kau? Kenapa? Tak bagus kau tahu. Tak bagus.. Goooo... buang jauh.. jauh... 
Okay.. senang cerita... kau buat apa yang kau suka dan kau tengok hasilnya nanti. Aku tahu kau akan kecewa nanti... Kenapa mesti buat macam gini. 
SEBAB AKU YANG EGO 
Perasaan itu boleh mati dengan sendiri. Percayalah... Kau hanya perlu ingatkan diri kau setiap hari dan sibukkn diri dan jangan fikir sangat pasal ni. 
Allah tengah uji kau sebenarnya. 
Kalau boleh. Your future sayang. Lepaskan segalanya. Aku kena cakap dengan dia depan2. Lepastu kes ni tutup. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan