Ahad, Julai 19, 2015

Menunggu waktu itu tiba .... Huh!!!

Assalamualaikum and happy earthlings =)
Mulakan hari anda dengan "Bismillah" dan senyuman =)
Can I throw back all about you? Hmm.. Maybe yes.. 
Siapa dia? Dia orang yang terpenting dalam hidup aku. Namanya? Suatu hari nanti nama dia akan lesap dalam ingatan aku kerana aku terpaksa lakukan. Umur dia? Rahsia. Biarlah jadi kenangan dan tak mungkin aku lupa. Hmm, sebaya ke? Maaf, tidak boleh jawap. Ciri-ciri dia? So manylah. Aku pun tak naklah tulis kat sini. Sebab orang itu akan tahu jugakan. So, di rahsiakan. Special ke dia? Hahahaha. Yes, very special for me. But, hmmm... nothinglah. Kenapa tak nak cakap dengan dia? Sebab aku tak nak lukakan hati sesiapa termasuk aku. Tipu, hati kau lukakan? Haha.. no comment. Kalau macam gitu apa yang kau nak buat? Bawa diri jauh-jauh dari dia. Tenangkan diri, lepaskan segalanya dan terima apa yang tertulis. Tak macam jadi pengecut ke? Hahaha, biarlah sebab aku tak mampu nak terus belagak aku tenang dengan semua yang berlaku. Maka dengan itu, biarlah kali ini aku jadi pengecut hanya di sebabkan ini. Bukan kau ni jenis yang selamba badak je ke? Haha, selamba aku pun ada malunya juga. Kadang-kadang dengan selamba itu terbit rasa malu yang usah di katakan. Tapi, just buat tak tahu je. Berapa lama kau nak lupakan dia? Tengok lah nanti kalau dapat lupakan dia. Dia tahu tentang kau nak pergi jauh dari dia? Entah, mungkin dia tak tahu. Takpelah, biar aku pergi senyap2. Kau tak sayang dia? Haahaha, soalan yang sukar yang jawap. Sorry... Aku tahu kau sayang diakan? Taklah. Tak sayang langsung. Kau nak tipu lagi? Terpaksa kalau nak halang hati ini dari terus mengingati dia. Tak kesian ke dekat dia? Hurm.. dia boleh hidup dengan kehidupan dia. Mungkin lebih baik. Kau dah kenapa? Kenapa apa , aku okay jaa. Kalau dia tahu kau rasa dia nak lepaskan kau ke?  Hmm.. aku ada hak nak pergi sebab dia bukab sesiapa bagi aku. Huh! Dahlah aku nak blah dulu. Kau nak pergi mana? Masuk tidur.  Aku tahu kau sayang dia sangatkan. Huh! Tak lah ... tak... tak... tak... okay bye. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Copyright ©2015 Label : Freebies | Design by Mastura Aziz