Rabu, Ogos 19, 2015

Rindu

Rindu.

Tanpa sedar.
Aku rindu dia.

Tanpa sedar.
Aku selalu perhatikan dia.

Tanpa sedar.
Aku mengambil berat tentang dia.

Tanpa sedar.
Aku senang melihat senyuman dia.

Tanpa sedar.
Aku suka dengar bila dia ketawa.

Tanpa sedar.
Ada perasaan cemburu.

Tanpa sedar.
Aku ternanti-nantikan dia.

Tanpa sedar.
Aku mendoakan kebahagiaan dia.

Tanpa sedar.
Aku rasa selamat bila dengan dia.

Tanpa sedar.
Makin hari perasaan ini tetap ada untuk dia.

Tanpa sedar.
Dia menjadi orang terpenting dalam hidup aku.

Tanpa sedar.
Aku mula letakkan harapan.

Tanpa sedar.
Aku mula cintakan dia.

Tanpa sedar.
Aku risau bila dia ada masalah.

Tanpa sedar.
Aku tak sanggup nak berpisah dengan dia.

Tanpa sedar.
Ada getar ketika dia pandang aku.

Tanpa sedar.
Aku hanya inginkan dia.

Tanpa sedar.
Aku berharap setiap hari.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan