Rabu, April 08, 2015

ILUSI

Sayang... kau tahu aku dah lama tak nampak kau. Dah lama aku tak luahkan segalanya. Aku rasa dah hampir setahun. Hmm.. Bilalah waktu yang paling sesuai ye untuk aku luahkan segalanya. Kau tahu aku rindu. Hmm.. Rindu yang tak terhingga. Aku nak kau peluk aku erat sampai aku menangis. Boleh ke kau buat? Apalah aku ni!!! Aku nak luahkan segalanya tapi aku tak mampu buat setakat ini. Biarlah bibir bicara bila tiba masanya. Aku tunggu kau. Tapi, bila? Nanti kau bacakan ayat suci Al-Quran dekat aku tau supaya aku tenang dan lebih positif. Yeah!! Aku tahu kau sayang aku.
Sayang, jangan pernah lupa janji kita tau!!! Kita akan spend sama-sama. Nanti aku ceritakan segalanya kepada kau. Aku harap dengan kau aku mampu luahkan segala2nya. Because kaulah teman aku sepanjang masa. I love you sayang.
Sayang, apa kata kita lihat sesuatu yang indah? Masa itu aku bolehlah ceritakan segalanya. Kau sebagai tempat untuk aku menukilkan beribu-ribu patah. Aku pasti kau dengar punya omelan aku ni. Nak buat macam mana aku kan manusia.
Sayang... I need to go now!!! See you again!! Love you !! Haha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Copyright ©2015 Label : Freebies | Design by Mastura Aziz