Sabtu, Januari 30, 2016

30 Jan - SufiSayang

Bismillah. Assalamualaikum.
Hari ini aku nak bercerita sikit je. Tak menjela jela lah. Baca scroll bawah sikit je lepastu dah habis apa yang aku cerita ini. Heheehehehehe.

Terima Kasih Allah. Terima kasih untuk hari ini. Alhamdulilah. :)

Akak. Kau datang jumpa adik hari ini walaupun kau baru je balik semalam. Nasib baik tak datang secara mendatang macam first time haritu. Hehehe. Kelam kabut aku nak cari tudung apa yang aku nak pakai. Hahahaha. Dahlah dengan muka yang serabai . Hahahaha. Dah stop pasal itu.

Hari ini. Tercatat dalam sejarah. Cehhh!!! Macam sesuatu yang berlaku pula. Hahaha.
Terima kasih akak kerana sudi datang. Nasib baik kau call dulu kak. Kalau kau main terjah je aku tak nak kawan kau kak :p hahahahaha. Itu pun kau call aku. Aku dah terpinga pinga nak cari tudung apa. Hahahahahaha. Mula mula nak pakai selekeh selekeh je tapi tak boleh aii. Hahaha. Tapi memang selekeh pun. Hahahaha.

Kau call cakap dah sampai masatu adik tak perasan pun. Telefon ringtone paling rendah soundnya. Hahahaha. Lepastu akak. Nasib baik adik nak sentuh telefon tu. Kau cakap kau dah sampai depan. Tapi adik suruh kau tunggu sekejap sebab adik tengah pakai tudung.

Then, naik motorsikal dengan kawan sebab dia nak balik. Pergi depan. Jumpa kau. Dengan tak malunya. Menjerit nama kau. Tak tahu nak cakap apa kak. Bahagia sangat kot jumpa kau. Tapi terperasan ada mak kau kak. Hahaha. Terus adik pergi salam mak akak. Hahahaha. Akak keluar kereta baru adik salam peluk cium akak. Time tu tak tahu nak cakap apa. Adik gembira sangat. Macam dah lama tak jumpa kau kak. Sampai rumah adik tersenyum lebar. Hahaha.

Adik tak check lagi phone sampailah adik habis mengaji. Adik tengok ws. Adik ws dari akak . Akak menyanyi. Lagi adik tersenyum lebar. Terima kasih akak untuk hari ini. Buat adik tersenyum dan melupakan seketika masalah yang melanda.

Terima kasih Allah atas ukhuwah ini. ALHAMDULILAH. :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum..
>terima kasih kerana sudi komen :)
> No ads links.
> No Anonymous.
> No Haters.
> No Stupid Words.
> Maaf sekiranya tidak dibalas.