Selasa, Mei 10, 2016

Idea xxxxx

Assalamualaikum and happy earthlings =)
Mulakan hari anda dengan "Bismillah" dan senyuman =)
Hai blog kesayanganku yang tak lama aku tak menukilkan kata kata indah  di sini. Aku makin sibuk sejak akhir akhir ni. ;p Bukan aku tak rindu nak luahkan idea aku cerita aku yang dah bersarang dalam minda. Tapi entahlah aku pun tak tahu nak cakap apa. Kalau aku pendam je kebabom kau . Aku yang gila nanti :{  haahahahahaha. So aku ceritakan kat sinilahhhhhh.
Aku nak cerita apa ye? Tadi cakap macam banyak sangat lepastu tak ada pula nak story . Haihhh . Ngantok pula. Penat . ZzZzZZ.  
 

Isnin, Mei 02, 2016

RINDU

Assalamualaikum and happy earthlings =)
Mulakan hari anda dengan "Bismillah" dan senyuman =)



Sayang....  I rindu U sangat-sangat sangat. Tapi I kena tahan diri I , biarkan U jalani hidup U capai apa yang U nak dalam hidup U. Kadang tu, I rasa nak ganggu U tapi takut menganggu U sampai I tak tahu apa yang perlu I uraikan untuk hilangkan rasa rindu ini. Kadang itu I sengaja je pergi gedung tiap tiap hari sebab nak pandang U. Bila U pandang I , I nampak. U perhatikan I lama sangat. Itu cukup bahagia untuk I sayang. I rindu senyuman U. I rindu U panggil I. I rindu senyuman sinis U. I rindu lirikan mata U dan semuanya. Kadang, I akan perhatikan diri I. Bila I senyum  I akan nampak  senyuman U. Kuatkah I nak lalui semua ini sayang tanpa U di sisi I? I rindu nak dengar U membebel >.<  I rindu sangat sangat.  


Janji kita. 2 tahun , 3 tahun, 4 tahun , 5 tahun , 6 tahun , 7 tahun, 8 tahun , 9 tahun, 10 tahun. Dalam tempoh itu, kita akan berjumpa semula setelah kita berjaya mendapat apa yang kita nak dalam hidup kita. Semoga Allah permudahkan dan percepatkan urusan kita sayang. Impian kita bersama dan apa yang telah kita rancangkan. :)