Wednesday, July 11, 2018

New semester begin !!!

Hai kesayangan saya 💖 Moga sihat hendakNya.

Korang nak tahu tak? Aku dah last sem berada dekat KUIM ni. Tak lama lagi dah tak datang lagi Melaka ni sebab aku dah habis belajar dekat sini. Bukan Melaka tapi KUIM. 👻 Hahaha

Ya Allah , rasa macam tak percaya je dah nak habis belajar. Mesti lepas ni akan rindu semuanya di kolej ini. Ya lah, banyak sangat kenangan yang tercipta. Mesti akan rindu bila belek-belek gambar nanti. Harapnya CGPA aku untuk kos yang aku ceburi ini aku dapat kelas pertama Aamiin. Doakan aku gais. Moga aku mampu tempuh lagi dua sem iaitu sem ini dan sem 6 nanti. Sem 6 aku dah praktikal dah. Aku harap aku jumpa insan-insan yang dapat bantu aku.


Doakan aku tau. Hehehehe. 

No comments:

Post a Comment